Berjalan Lagyy :D

Heyy2 , Yo Yo ! :)
Whats up ? Ape Kabar ?
Hahahh. aku okeyy2 jea .
Btw, merata aku berjalan . hishh ,, tak Seberapa seronok mane pun , sebab
Nani , Ain ngan Nina tak ade . So, tak gempak ah ! :D hehee .
nilahh ceritenya , tengah hari , dalam 1.20 gituu , Liana ajak pergi Kenduri
belakang rumah dy . Kenduri tu keluarga PAS  , so , Liana dah pesan awal2 ,
kene pakai tudung . Aku memang pakai tudung pun. Kengkadang jea tak :3 .
ikut keadaan leww . Btw, Kenduri tu Bertemakan Colour PURPLE  ,
so, aku pun pakai leww baju purple. lagi pun memang colour favourite pun .
ape kesahh ? kan , kan ? :3 hahaa ,



kami berdua jea pergi . tak ramai pun . Then , ptg pulak .
Kami kelua . dlm pkul 5 gituu . Aku , Liana ngan Alia jea .
hehee. Pergi Karaoke :3 . hehee




gambar nih tak berape jelas sebab gelap :/


hahahh, tu lah. Best jgk time karok tu. Em, tapi risau ,
Fixie Alia hilang . memang sentiasa kelua , utk check
dy nye siko . mane tak riso nye . budak skrg, bknnye
'Baik' sgt pun . -_- haiss ,, uhm, k lah . Nanty aku
Update lagii lahh . hahahh, konfom2 punye lahh . :D
sbb kami ade projek ngan membe . Jenjalan :))
hehe, Marina, Bowling , KFC , McD , lagi? entah lah,
macam2 lah. uhm , kayy ,
Bye + Nyte + Tc , :)) Byee