Jogging ^_^

Hey2 ,
Dah seminggu aku tak update .
sebab aku malas nak menaip .
aduyh . emm, tak ape lah . =='
btw, pagi tady aku pegy lah
joging walaupun nal tak nak jea.
em , joging pun maen2 jea.
tak bersungguh pun . harap je
nak kurus . tapy tak ade
kesungguhan langsung . =='
harhar. aku leteww. :) lepas dah
jog, lepak lah kat pondok
dekat nan padang hoki kt
stadium tuh. Sambil2 tengok
ler perlawanan bola sepak ,
Manjung nan ape entah . -,-
hee~







hee~
tu ade lah sikit gambar kami kat
stadium tuh.tapy tak amek banyak
pun. huahuaa, btw, aku ade jumpe
seorang abg nih tauu . harharrr,
dy rajin betul jog, setiap pg lah
kut, ptg rase nye kdg2 .
(sory kalau salah information)
tady jumpe lah dy , huhuu~
dy siap menanye , kedai kat
mane yg jual aiir yg murah2 ?
aku pun tak tahu . sbb , harge
semua same jea. =='
seringgit sengah , ( Milo ais )
huhuu~ papehal , best dapat
kenal . ^_^ heee~
Em, (sory kalau agak keterlaluan)


ni lah abg tuu ,
name ; muhd syafiq syauqi
(sory kalau silap eja name)

psst ; dy baek tau . hehehe .

okay2 . dah . change topic . :)
esok ade artis datang kat Giant
manjung . hehee~
aku tak sabar2 nak pergy , ^_^
pkul 11 lbh kmi bertolak lahh .
huahuahuaa . Emm , ape lagy
ek nak cerite? rase dh tak ader
kut , :)
okay2 , time for sleep ,
dah berape kali menguap
pun ta tau . hee~
kbye , Tc . :D:D