Merayap :D

HaiHaii :)
tady , jalan-2 dengan sister
 ♥ Nina  






hehee, ke Samudera sane.
Meronda. tu pun kejap jeh.
Dengan jumpa Ejam yg kejap
nye.
Pukul 5 nak gerak dah, last-2
bapak aku nak gune moto ,
nak Baiki tu lah , ni lah .
tube kelua angin lah .
Hadoy , Terpakse aku menahan
rindu aku nihh nak jumpe dy.
dari pukul 5 sampai lah 6.30 .
pkul 6.40 baru gerak ,
6.45 jumpe dy. mmg sekejap lah
cerite dy . -,-
Esok pulak ni haa ,
transport? aku usahakan .
Atotooo ,, Bersabar jelahh.
Eh-2, sekarang dah pukul 12.28 ,
and , Dy tak text aku , that's
mean dy da tidur, takpe, aku
faham, esok sekolah . aku jea tak,
PONTENG , :D hahaha.
Heaven gilaa duduk rumah korang
tahu tak. dari duduk asrama,
Bangun awal, toilet+Shower
asyik penuh jea. Nak balek ,
lepas nih takde dah , sumpah lambat
gilaa. cuti bulan 3 nanti , lagy 4
minggu kene tunggu. BAPAK AH !
Nak Menangis aku macam nih :'(
em . dah ah, dah cukup merapuu .
Mengantuk ? tidak lagy, mencuba
utk melelapkan mataa. okay , nite.
BaiBai :D