Thanks , Bie :D

Hyeeeeeee :D
Soryy , dah lame tak update.
aku pun dah malas nak update
selaluu. =_= ekot mood aku lah.
sebab aku selaluu kelua
merayauu .
*pst ; merayau kea date ?
HAHA
Same jeleww tuww . -,-
Hari-2 yg indaah
bersamaa kasihh-2 sayang
kawan + Buah Hati 
muehehee , Seronok !
Ninaa, Aliaa, Mat Tereh Tersayangg :'D
thanks menggembirakan aku .
heheee..


Thanks kakak , kerane sudi kelua dgn titeww 

Hey Sisto , thanks meluangkan mase dgn aku 

Kite weng-2 kesana kemari .
hehee, walaupun sekejap jeh,
Sangat Best ~ :D
Date ? Er, mcm biase jeh.
jalan-2 naik moto . -,-
and , Thanks Bagi Rantaii ,
Lawaa, thanks banyak-2 Bie 
LeBiuu Soo Muchh, muachhx :-*
hehee ,, 


Syg janji, syg jage rantai tuu elok2. :)


Woah , malam nih dah habis
jiwang akuu dibuatnye.
Mueehhehe :3
Em, esok, taktahu nak buad ape.
Kawan ke sekolah , kite duk rumah.
nilahh padahnye ponteng sekolah.
HAHA
tapi, kalau sekolah pun, ape je 
yg ada kat situ ? 
''United We Stand Tun Fatimah''
PuihPuih , ! tak UNITED pun.
HAHA , setiap hari nyanyi
kat Assembly,
org lain semangat nyanyi,
aku jea tak bukak mulut , 
hahaa. Kesah pulak kau, cikgu.
HaTuih ! hahahaa
Err, okay lah . dah cukup
aku merapu-2 ni haa . =='
mengantuk ? Belum lagy.
tapi, akan cuba untuk
melelapkan mataa 
Kbai , Nite. Tc , Love You Guys,

Thanks, Sudi Bacaa cerita
yg tak-berape-menarik ! :D