Long Time No Writinggg :D

well hello .
dah lama tak update blog aku.
sebab tak ada idea nak menulis . :D
nih pun baru jea sampai rumah.
cuti seminggu sempena HKSBP.
(hokisekolahberasramapenuh)
erm , penat2. pinggang nak paatah
duduk dalam bas nih.
and, yg berkenaan relay aku ,
it's over. tamat sudah :P
3 bulan tepat-2 . :D hehee.
okay, hope kau happy bersama
dgn si Dea (Y) (jempol)
hahahaha . okay , always be happy .
Trademark aku ,
"Forget the past, and something better
will comes alongg" :D
HAHA , chillaxxx. Be happyy :D
aku pun , tengok lah . haha.
btw,  ex aku , kapel pulak dengan ex dea.
SADIS kan ? pandai kau perempuan
bermain permainan dengan aku.
you start it first , then i follow lah .
hahahaaa. just wait and see. be happy first,
enjoy your happiness , :)
and then , i'll ruin your happiness :P
*broken english :P
hahah okay2 .
#perasan tak, aku asyik gelak jeaa "haha"
haiss, aku dah tak ada apo dah nak tulis .
what can i do -,- btw, gtg . makan+rehat+tidur .
KBoBoiBoyy :P