hyeep .

Hey, heyy .
For todayy , aku tak ada cerita yg nak diceritakan dah .
hahaa, sbb, Dah Aman (bagiaku+sbb2tertentu)
aman sbb ape. ? Lu Pikir La Sendiri :P

huhmm, tadyy around pukul 9 lbh gituu, aku ,
keluar lah pergi mkn dgn family aku .
Mreka yg ajk . aku pun join lah . sbb perut pun
agk sedikit lapar . hehh hehh .
Makan dkt , ''Nasi Ayam Mama'' ,.. wah-2 .
sangad SodaAapp ! : D sampai kenyang perut aku .
tak lahh kenyangg sangad . hee~

Air, aku Order , Sirap Limauu , minuman Favourite aku .
Then , makanan aku Order , Guess What ?
My Favourite dishh jgk . Laksaa ! Wee~ da lame
tak makan . Teringin pulakk .heehe .
makan punye mkn .., Tup Tup ,, Habes daa .
Kjp jer. sbb time tu mmg dh kebuloq Gilaa ..
ahhaa, tapy , tak sekenyang mane pun .  50-50 : D
Then , maakanan yg terakhirr ,.
aku mintk mak aku order kan , --> "Roti Bakar''
heee , Fuhh , sodaapp ..
Err , okayy lahh ,
aku rasa tu jerw yg nak Diperceritekam . : D
wahhh. okeyy2 then. bye-2 / Tc . nite(Act, morning kan ?