Perkara Lawak :D (bagi aku)

huii2, ade seperkara yg membuadkan aku nak TERgelak.
hahahaa, lps aku Bace chat seseorang . =,=
Geli-2 jerw.

A : uuiit dpt awek dh kerr .hahk


A : shh .aku buat saje nak tengok reaksi farah ><'


A : oww hahak



# pst ; apakah reaksi aku?
nothinggg, tak ada pape pun. =_=''

A :  skrg kan dea tgh angau dekat haziq tu -_-'
  • aku ingatkan dea dah balik hari ni
  • aku tnggu dari ptg tadi
  • rupanya besok
  • -.-'


    #itu lahh reaksi aku bile aku bce . : D

    ---------------------------------------------------------------------------
    pastu dpe bebel2 ape entah , then , aku terbaca yg ni ,,

    A : oowww tp ko x blk kpg kerr

    A : tak kot .ingat haritu raya KL tapi tak jadi sbb parent aku tak berapa sihat .aku cadang nak keluar nnti -.-
    • ajak farah
    • tapi 
      alahai dea mesti nak pergi date dgn haziq kan

      #begini ah muke akuu . :O aaaaaaaaaa 
      mueheheehehehh

      A : 
      • -waterpark betul kau ni
      • kuat sangat merajuk
      • : p
      • tapi
      • kalau
      • farah tu couple balik dgn haziq
      • bagitahu aku tau
      • seronok tengok dea happy
      • : p

        - ye ah .
        • dah dea happy
        • aku pun happy sekali lah
        • walaupun bkn dgn aku
        • :'(
        • : p

          • -kalau aku jelez pun takde guna
          • bukan farah tu amik tahu dah pun pasal aku

            • -hha .
            • dah awek punya pasal
            • kena lah jiwang
            • takkan nak wat cerita seram pulak

              • -hha .
              • aku buat Fake je .
              • sbb saje nak bagi farah tu jeles
              • tapi dea tak jeles langsung



                • -lepas tu dea skrg dgn haziq pulak
                • fuuhh
                • entah lah .
                • biar la dea
                • jnji dea happy
                • : p

                  • -entah .
                  • tak tahu la jadi ke tak .
                  • dea pun macam dah tak layan aku je .
                  • lagipun kalau aku ajak dea keluar
                  • dea nak ke ?
                  • xD
                      • ##malas nak on .
                      • lain la kalau farah nak call
                      • takpe la jugak
                      • : p
                      • nnti aku on la .

                        • ##dah sayang dea !
                        • mesti la
                        • ><'

                          • ##hm .
                          • yelah mmg salah aku .
                          • dah la
                          • benda dah lepas

                            • ##tengah baca blog farah
                            • hha
                            • ada la jugak

                              • ### : ) 
                                kalau farah online
                              • aku make sure yang dea tak bosan xD
                              • nak teman dea 24hour
                              • hha

                                ---part palingg best---
                                • ###kau saje nak perli aku kan ?
                                • wan baik kau .
                                • kawan*
                                • dea dah benci aku -.-'
                                • jangan tanya dekat aku lagi pasal dea .
                                  ---part paling best---

                                  wahwahh, ituu sajaa yg nak diceritekan .
                                  Btw, sory ek kat ''KAU'' . err, act ,
                                  aku tak suke kau amek tahu pasal aku . =,= 
                                  just, lupekan jewlahh . aku tak suke . 
                                  kau kan ade F H so, stop it okayy ! ==''

                                  got it? okayy ,,. :)
                                  that's it. bye2 then , :)


                                  bye-2 . peacee  (Y) 
                                  :D TeeHee