Lostworld :D

Helo ^^
Sehat ? KS korang ? moga bahagia
okay guys . :D
hee , okay . Kelmarin , aku pergi
ke Lostworld. Er, dapat mandy kjp
je coz sampai lambat. nak round 1
lostworld tuh lagy . Hadoyy =='
takpe , enjoy jgk la walaupun kejap
je mandy . ^^ hee~

nih mase 1st sampai :D
#panas kut. =='

okay , nih dah sampai entrance nak 
masuk . mahaal sih bayarannya :P


Haha. mahaal gilo entrance dy. Em ,
tapy berpatutan , dalam dy ade macam
macam . Hikhok . cerewet kan aku ?
o.O ape korang kesah ? hhahaha.
mandy mmg gile kejap ar , pkol 5
sampai 5.45 . sampai situ pkul 3 ,
tapi makan2 dulu , then , jalan2 lagy
dalam tuh . mmey lah ambik mase
agak lame ken ? ==' lifeguard kat
situ ade yg hensem . >,< (menggatal)
hikhikhik , tak adalah . merepek
jeh aku nih. hahaha. then , dah lepas
mandy2 tuh , so , bersiap2 lah nak
balek , .

okay , sumpah kelakar muke aku >.<

hahaa. okay . pada sebelah malam pulak ,
singgah lah pulak GJ (GiantJusco)
hikhok , ade sale . Padini . Perh ,
rambang mata aku . >.< topi murah ,
baju2 semua murah lah ! nak beli 1 ,
tapi , mak aku bebel tak sudah .
dy ckap,' kite dtg sini bukan nak
shopping , kite dtg nak jln2 jeh' .
Er . geraam jeh aku mendengar nye.
so, melepas lah peluang den nak
beli padini tuh. semua 70% discount.
HohoxD so , lepas jeh lah ..
hahaaa, lepas tuh ape lagy ,
balek lah . huuhhh~
Emmm, sampai manjung lebih
kurang pkul 9 lebih gituu .
walauapapun, aku tetap tak
puas hati , tak dapat beli baju
Padini uh -,-t !
Err , okay lah . bai .