Mandi Manda :D

Yoww ^_^
Korang sehad ?
KS masing2 ? HAHA .
Moga Bahagia okeyh .
Ermm , Hah .
tady ptg , aku gi mandy marina waterpark .
^_^ wee~ tak berapa best :P
Mandy pun kejap . 4.30 ke 6 .
1jam 30 mnit . ^^

ni mase first sampai . :D:D

nih pulak, lepas mandy . 
#selebek kan ? -,-

hahaah. then , lepas dah habes mandy ,
kemas2 barang tuh , packing2 ape yg patot.
so, gerak lah nak balek . ^^
tapi , before balek , mesty lah ,
singgah pergi makan. lepas mandy
tuh , konfom2 lapa kan ? :D:D

okay , muke aku teruk .
maklumlah muke penat gitu.
#makan kat kedai Mamak :D

okay . mule2 aku order , mee goreng
mamak . then , dy lambat gle buad.
perut aku berkeroncongg dah nih.
last2 , aku cancel mee goreng tuh.
aku pi amek nasi Biriyani . :D:D
wahwah , kenyangg . nasi
Biriyani ngan air Ribena ais .
Sllurrpp. ! fuh . kenyaangg der.
HEheee , okeylah . nak pergi tidur.
penat choi . :P esok nak pergi Eypoh ,
Mandy Tambun pulok . :D
Eee , tak sabar rasanya .
okey . baii , tc. nite . Ily . :*

#kalau2 ada sebarang kesalahan
typo , saya mintak maaf . kerana
kesalahan tak dapat dielakkan .
(cehh) =='